Saturday, December 1

peminat dah kawen..

assalamualaikum..

alhamdulillah..
akhirnya allah temu kan jodoh kau dengan insan yang selayaknya di sisi kau

maaf kerana terpaksa mengecewakan hati kau. bukan jodoh kita untuk hidup bersama tatapi hanya sebagai sahabat di dunia akhirat.. (dramatik sangat lah pulax)

actually, terkejut jugak hamba allah nie dah kawen. memang tak dapat pape invitation pon dari die. ermm.. memang lah. sebab kami dah putus kawan sejak aku 'mereject' dia. dan pelek jugak kawan2 aku yang lain pon tak kecoh2 pon pasal dia ni akan berkahwin dekat facebook ker. twitter ker.. ohh lupa plax aku pon tak friend dia kat facebook. so, camne nak tawkan.. huhu..

bukan paras rupa yang aku cari tapi hati aku hanya anggap kau sebagai kawan jer. tak lebih. dan bukan aku yang mintax putuskan hubungan kawan nie. tapi dia. takpelah, mungkin kau lebih selesa dan tenang dengan pilihan itu. aku terima.

anyway, congratz frend.. moge menjadi imam yang soleh untuk makmum yang solehah.. insyaallah.

sentiasa mendoakan kebahagian hidup kawan2 semua.. harap kawan2 jugak mendoakan kebahagiaan hidup aku.. insyaallah..

No comments: