Saturday, December 18

angah sayang abah!!

abah..angah sayang abah... sumpah!! tak tipu!! sayang abah sgt2...

angah syg abah

abah ade satu jer dalam dunia. hargai la abah korang sebelum terlambat. abah xde jual kat kedai tau der. btol!! ok..tyme korg g windo shopping or g jln2 kat mne2 nanti kan xkesah la kat kat jj ker. kat tesco ker.. KLCC or mane2 la tempat shopping or mall kat seluruh pelosok dunia nie, try cari kedai jual abah.. ade?? hah!! xde kan.. aku da ckp dah.. abah nie xde jual kat mne2 so, korang syg la abah korang. cam aku sayang abah aku.. tapi pade sape2 y dah xde abah.doakan beliau aman disane..



abah aku nie die xbanyak bunyik..cOOL jer bebeh.. kalo abah aku nie dpt ank spesis y degil sure ank2 xtkot punyer. sbb abah aku mmg cOOL.. nsb abah dpt anak cm aku nie..baik jer..dah to dgr kate.. hahaha.. msok bakol angkat sendiri la plak.. ehee~~

abah korang penah rotan korang x?? mestila penah kan. aku pon penah, sbb malas nak g sek.hehe.. tapi lepas aku tadika sampai skung nie aku xpenah kene rotan, kene cubit, or kene marah pon ngn abah aku nie.. tgk!!! sikit punyer cOOL la abah aku nie.. hehe~~ ala.. kalo stakat tinggi kan sore sikit to ade lah. to pon sbb nak bg nasihat kan.. walaupon abah nie cam tak ambik kesah jer pasal aku tp dlm diam die sgt2 ambik berat sal aku. jer la mne tak nyer aku ckp cmto. kalo abah org len kalo anak xdpt result gempaq sure dah kne bebel ngn abah kan. tp abah aku nie aku ckp.. " abah, angah dpt result %$^#@#$ (tu mksdnyer xgempaq la...hehehe~~) abah aku cOOL jer ckp. xpe, nanti cube lg... *terdiam aku jap* aku pon relex jer la tp to xbermakne aku xstudy hard pas abah ckp cm to. abah mmg anugerah yang terindah..



ape yang plg best pasal abah aku nie?? sbb die terlalu cOOl.. aku ckp "abah..nak duit" abah tanya "nak berape" wow!! best gleq abah aku nie..hehe~ sok2 aku ckp msg abah aku tulis "abah nak topup celcom rm10" tup2 selang 10 minit hp bunyik tett..tett.. topup da masok siot!! haha~~  (tok buktikan abah aku cool sjer wat tulisan besau2..hehe~~)


penah skali aku nak balik jb tp tyme to aku kne gastrik. abah punyer wisau, trus anto aku g klinik and sok to abah trus mintak cuti emergency tok anto aku balik jb.. padahal tyme to keje abah tgh banyak, asek dpt call dr boss die jer..aku tanyer abah "xpe ker bah cuti nie" abah ckp "xpe.angah lg penting" wahh..tyme nie aku xley blah.. aku da sebak dah tyme to.. terharu beb!! bile igt balik pengorbanan abah, aku jd insaf. mne xnyer abah gleq kerja 24jam pg ptg siang mlm subuh magrib raye pon abah aku keje tau..punyer la berhidmat untuk negare abah aku nie...tp keje aku asek mintak duit jer kat abah... rs anak derhake lak aku nie.. abah angah sayang abah...

~~my father my hero~~

baru2 nie aku mintak kat abah rm1000. nak watpe?? nak bayo trip g korea. mmg aku xnak mintak kalo blh tp da terdesak an mintak gak la.. abah aku punyer cOOL skali lg, die bank in kat aku.. seyes terharu sgt2.. sbb dr dulu sampai skung asek mintak duit jer ngn abah. xpenah nak senang kan abah.. 8(





 cam2 aku nak ckp sal abah aku nie kat korang. tp rs cam da pnjg sgt. kang ade gak yang mati kebosanan bc entry aku nie..huhu.. pape pon aku nak korang tay ABAH AKU COOL!! abah la abah y terhebat dlm dunia nie..abah sape?? semestinye la abah aku..hehe~~



L.O.V.E  A.B.A.H

abah...
angah akan jg abah mak bile da tue sok.insyaallah...
bile angah dah kawen, angah janji angah slalu balik rgk abah mak ea..
sok giliran angah plak bg duit tiap2 bulan kat abah, mak. mak abah dok umah jer ea..tgk astro hehe~~
abah jgn wisau kalo ade rezki angah bwk mak abah g haji..kite g sme2 ea.. 8)

abah..tanpamu. aku bukan disini...terime kasih segalenyer...

kalo korg syg mak abah korg bce la doa nie hari2 k.. 8)











No comments: