Sunday, April 10

sorry...

 

*mengeluh*

menyesal?? ade la sikit. 

"kalau wanie tak men hujan mesti tak hilangkan??"

wanie tak sengaje. betol!!
sorry tentang jam tuh.
wanie sangat2 careless kan?
*mengeluh lagi*


kau kecewekan?? aku tahu!! 
dan aku jugak tahu.. 
kau tak marah jam tuh hilang..
dan tuh lah yang membuatkan hati aku bertambah2 sedey,
sebab kau tak kan dan tak penah marah aku
even aku dah buat banyak salah kat kau.
sorry sangat2 Mr.F

*sumpah!! aku tersangat2 sedey wat ms nie*
*aku mengharapkan keajaiban berlaku*
 *really2 need u Mr. F, cari jam tuh balik*




2 comments:

d9saphire@blogspot.com said...

serius ker,, jam hilang tyme ujan.. sorry iz,,, aku bajet ader kat sesape yg teregang.. hurm..ok tak nih... abe sedih eh,,jam dye bagi ilang.. kamu jgn sesedih juger taw.. chlll eh!!

simerah said...

tak. rsnyer tertinggal kat masjid :(