Monday, May 9

PSM+SR=baru la tenang sikit. haha..

final dah habis. blajo pon dah tamat. seronok?? seronok la sangat. kalau orang len mesti dah seronok gile kan. dah habis belajo. tapi aku.. ermm.. aku pon seronok la jugak. tapi sebelum fully hundred percent seronok tuh kene dulu tempuh derita yang menyenakkan isi perut aku nie. ape lagi kalau bukan psm.

PSM. projek stress memanjang. aishh.. gile stress kot. present hari rabu tapi arinie dah terase stress yang teramat2 sangat. dah terase kejut perut. wisau gile kalau tak dapat jawab soalan2 membunuh dari doctor2 and profesor2 nie..

aigooo..  dah tulis thesis dah lah. nape lak wajib wat present2 nie. dah la tyme tulus tulis thesis pon dah stress. kalau la suatu hari nanti aku jadi menteri pendidikan, aku mansuhkan psm nie..(kepale hotak!! silap2 kene band aku) hahaaha..

stress petang tadi membawa diri aku ngan rumate ke jusco taman u. bajet nak teman rumate beli milo jer. tapi stress punye pasal aku heret rumate masok secret recipe. tak kire!! sumpah. tuh dah stress tahap todak laut dah tuh sampai pegi membazir duit kat secret recipe. padahal dah "papa kedana" nie tapi nafsu cam orang kaya yang banyak duit. *cop!! ade ker orang kaya takda duit??* huhu~~ nasib ade rumate yang stress jugak. maka beli lah semangkuk seafood curry laksa, ais lemon tea dengan oreo cheese cake. share dengan rumate. sharing is caring..yeahh!! walaupon dapat makan sikit sowang tapi nikmat die terasa. so, hilang lah sikit stress aku.. terima kasih rumate layan perangai pelik aku hari nie.. hehe~~




harap sangat2 rabu nie aku cool and yang penting tak nampak gelabah. *camne taknak bagi nampak gelabah ek* huhu~~

No comments: