Wednesday, May 18

"syg,nape u wat i camni??"

my baby rosak. 
sangat sedey. 
ngam2 habis blajo, my baby 'padam'
*sigh*
tadi tengah syiok2 chatting tetibe kua warna-warna pelangi dekat skrin labtop.
cuak dah. gile tak cuak. sebelum nie baby aku tuh xpenah wat hal. baek jer die. tak penah sekali pon menyusahkan hidop aku sepanjang aku bergelar student kat utm nie.tapi lepas jer betol2 hahis belajo (kirenye dah setel sume benda penting) tup2 wat perangai. takda sebarang amaran pon. tau2 dah berwarna2 skrin labtop aku. cam skrin labtop amy and sizuka. tapi skrin labtop dorang tuh kire ok lagi. sebab bagi warning nak rosak. tapi my baby nie tak bagi pape tanda langsung nak 'padam'. tau2 dah gelap jer skrinnyer. 
"syg, nape wat i camni. i baru jer nak layan prison break nie sayang"
ermm.. agaknyer die dah penat la tuh layan peel aku yang tak reti2 nak off labtop. mane tak nyer bangon pagi terus on labtop then bia jer on sampai ke malam sebelum aku tido.gilo kan?? kalau labtop tuh manusia, lame dah aku kene bebel, kene maki, sebab tak da adab gune labtop. ermm.. tadi ok lagi. just kua warna-warna pelangi jer. tapi skung nie dah gelap terus dah skrinnyer.aiyoyo.. memang dah nazak dah nie. camne nie?? padan muka!! memang salah sendiri kot. *sigh*

++tq to nisak sebab bagi pinjam labtop die tok aku update entry sal my baby yang dah rosak nie++
++tengah tahan sakit perut yang memulas2. tak tau nape ley jadi sampai camni. tak tau aku silap makan ape ntah tengahari tadi++
++tengah serabot jugak tengok bilek yang tengah serabot dengan kotak2 and segala macam benda untuk di packing balik uma++



No comments: