Friday, October 28

entry kepenatan

penat lah. terlalu penat. sangat2..
penat mental. penat fizikal. sangat2.

penat. penat. penat.

ok!! tuh jer nak update.
nak bagi tau yang aku tengah penat.
terlalu penat dan
penat sesangat.

terima kasih sebab sudi bace entry kepenatan aku.
sekian~~


p/s : untuk nina diana nawi

suke jer tengok ko gegurl camni. tapi paling tak suke tyme ko kalot2 ayam ilang anak. pening kepale aku tengok. haha..
very2 appreciate ko cite tyme aku tunang kat blog.
sowie sempat bace jer sebab terlalu penat nak komen.. hohoho..
syg ko lah nina.. tengok blog ko hepi jer life ko. tak cam aku..
oppss.. tadi cakap penat kan. haha.. so next entry la aku bebel ye nina..

3 comments:

d9saphire@blogspot.com said...

siot jerk.. mane ade ilang anak la.. seyes tharu plak gambo aku dlm ini entry.. ngeehhihhi.. cantik kan gambo ko sesemua. loike.. nak kene sewa dslr la tyme ko kahwen nanti,, mesti byk gmbo lagi chantek2

zahrotussita said...

hahahaha.. pas tuh kan dslr tuh yang banyak pegang adalah ko cik nina... kahkahkah!!!

simerah said...

nina~~ cntek2.. yela sbb kokan cmerawomnnyer kan.. kan?? nk suh aku puji lah tuh. hehe

makdatin~~ hahaha.. kan2..meroyan die jmpe dslr.. nina,, beli lah 1