Saturday, October 1

oohhh.. lapa nyer tadi..

alhamdulillah. kenyang gile. 
bayangkan (sape2 yang tak boleh bayangkan, tok sah bagi sakit kepale nak bayangkan ye.. hehehe) aku bangon tadi sarapan roti petak tuh cicah milo jer. dah tuh pegi keje dah. 
12 jam kemudian...
baru lah jumpe nasi. gile kan?? 
perot aku sikit punyer pedih la tahan gastrik. tapi aku bajet2 cool tak de pape..

tension sebenarnyer hari nie. si partner aku tuh dah macam tak suke kat aku jer. aku tau la aku nie slow learner. bese lah slow learner kan. cam blur2 ayam gitu lah. tapi tak payah la kan wat muke katak penyek depan aku. menyampah doe aku tengok. aduhai.. tadi die tinggalkannyer aku sensowg buat repot. terkial2 la jugak aku. tuh yang tak mase nak rest. huhu.. kejam!! nanti ko,, kalau aku dah pandai system tuh. aku tak nak kawan ko lagik.. hahaha.. benggong!!

tapi dalam tension2 tuh rase seronok jugak senanyer. sebab belaja bende baru kan. best2.. rase bahagia pulak tadi wat keje sensowang. maksudnyer tak orang yang keja mase aku suh wat tuh, pasni wat tuh plak. tadi wat layan kepale sndiri jer lah nak siapkan repot pukol berape..

ahh tak kesah la aku nie slow learner ker ape yang penting end of the day aku siap repot tuh.. pas tuh thump print balek.. weeee~~~

1 comment:

zahrotussita said...

makan.. makan... makan....