Saturday, January 21

sweet 24..

 salam..

alhamdulillah.. syukur sangat2 sebab allah masih panjangkan umo aku, untuk aku terus bersyukur dan mengingatiNYA

terima kasih kepada2 semua kawan2 yang wish. moge allah makbulkan doa kalian.. amin,,

so, umo yang ke 24.. macam biase lah, memang tak ade lah adegan tiup2 lilin and potong2 kek nie. last sekali darjah 6 kot. haha.. so nie dah masok tahun ke 12 tak de kek hari jadi. sedeh?? tak lah rasa sedeh sangat sebab dah biasa kot. tapi sedeh la jugak. muahaha.. tapi tak pe lah. aku kan cool..

tapi parent aku still bawak makan dekat lua lah. tanda celebtare lah kan. thanks abah.. mak.. belanjer angah makan fish and cips. tapi tak lengkap one famili. along jer takde tak balek semalam. sebab die keje.. huhu.. tapi tak pe.. tunggu. akan aku tuntut jugak kek secret recipe bile along balek nanti.. muahaha.. (gelak jahat nak mati)



and jugak special thanks to encik tunang for da special song wit gitar kapok die tuh. sweet2. 


aku hanya ada kamo.. thanks for da present jugak.. yeeaa.. dapat jugak hadian macam yoo rin tuh. tapi aku punyer lagi cantek lah encik tunang bagi. hehe..



nak cakap thanks banyak2 kali jugak dekat encik tunang sebab belanjer kite makan ye awak. tak pe, tak payah bawak kite kat hotel 5stars pon takpe. makan nasi ayam dengan ABC pon kite dah rasa bahagia awak.. amboii statement.. xtahan.. muahaha~~




No comments: