Saturday, January 7

budak kechek bakal engineer

assalamualaikum.

arinie aku nak story dekat korang pasal sowang budak pompuan kechek nie. die nie bakal engineer macam abang die jugak. insyaallah. dan yang paling penting aku bangga dengan beliau bcause of she is my luvly kazen. sayang sangat dekat budak kechek nie nie. 




semalam hari yang paling sedeh aku rasa. sebab semalam last day nino kat malaysia. budak kechek nie dah fly sambong study dekat jerman and will stay there for 5years. perhh!! 5tahun tuh bukan 1 masa yang lame ok. silap2 anak aku dah 4 orang tyme die balek malaysia. ohh sempat pulax fikir yang tuh. dush3.. haha.. seyes nak cakap 5tahun sangat lama. lah boleh balek. tapi gileqq nak balek selalu. ingat jerman dengan malaysia nie macam beranang-PD ker?? oppss kenapa PD lak tetibe nie. erk sempat ingat cik abang kejap.. hehe..



dari kechek sampai sekarang ktorang tak penah berpisah jauh. memang ktorang membesa same2. main police entry same2, men guli sama2, main masak2 same2. sume benda lah ktorang main same2. ktorang ade 4 orang geng. aku, nino, along, sapit. 4 orang nie kalo pegi mana2 dulu memang selalu sama. dah macam kemba dah. sebab nino dengan sapit mak aku jaga sejak dorang lahir sampai dah sekolah menengah. sebab tuh ktorang rapat sangat. dah macam adik beradik.



tapi sekarang nie die dah terbang jauh. beribu2 batu jauhnyer. sedeh. lepas nie raya mesti rasa kekurangan.

actually flight budak kechek nie pukol 11 malam. tp org jpa suh kumpul kol 6. lame gileq lah menunggu situ. so aku dengan budak kechek nie pon pegi lah pusing2 dulu. nak beli kan cokelat ke budak nie tak bape nak ade duit. so aku belanje lah kentang mcd. kire ok lah tuh kan dari tak de langsung. hehe..




budak kechek. study molek2 ok. jaga kesihatan. jaga diri. jaga solat. jaga makan. selalu2 on skype ok. leh borak2 share story. kalau sakit makan ubat. takde sape nak datang melawat tengok ko kat sane. yang penting jangan lupe ktorang dekat sini ye.semoge budak kechek nie sentiasa dalam rahmat allah. korang. tolong doakan budak kechek nie ye.



we will miss u all da tyme...

1 comment:

d9saphire@blogspot.com said...

ngee.. nak cakp kat FB dari aritu lagi.. cik Izzu.. kamu nampak sangat berseri pada hari di KLIA>. pergh,,, seri nak kawen ker?.. seyes.. cantik.. kem salam Nino.. suh dye study leklook k.. ngee