Thursday, April 12

entry untuk miss nina

assalamualaikum..

alamak. ade orang anta mesej kat fasebuk aku due tiga hari lepas mintax entry baru sebab die dah bosan dengan entry HIV. die nak entry baru haha.. nazak dah budak nieh. nasib lah ye

aku pon tak tau nak gebang pe miss nina oii. sebenarnye dah rasa  malas dah nak ber'blogging' nie sebab otak seakan2 beku macam air batu bile nak post entry baru.. tau tak bile aku dah taip panjang2 and aku rasa entry aku tu tak best aku pon detele. haha and yang sebab utama malas nak blogging sebab takde masa la cayunk..bese lah keje "manager" cam aku nie komitmit terlalu tinggi.. kononyer lah.. haha..

tapi kalau ko nak jugak aku update blog maka dengan rasa sukecitenye aku nak story pasal naik bukit kude. seyes tuh story yang paling latest. kire special edition aku nak updata demi ko miss nina.. sure ko terharu tahap tokek kan.. hahaha..


senanyer aku tak bajet pon nak pegi situ. sebab hari tuh aku patot keje tapi entah macam mana manager aku tibe2 terbaek hati bagi aku cuti awal. so roger lah minachi sowang tuh. sajer bagitaw die aku cuti. mane lah tahu dalam kepala otak die yang suke enjoy tuh ade plan baekk punyer kan.haha..

and kebetulannyer zess pon ade dekat area kajang. ok lah.. on jer lah hangout mane2 kan. and at last mereka2 pon sampai umah aku. sumpah lame gileq tunggu meraka2 nie, sampai sempat aku tido bermimpi en.tunang 15minit.. haha.. ok, jangan caye sangat lah ea miss nina (kena bagitau betol2 kang die loading plax) tipu jer bab mimpi en.tunang tuh. sajer nak bagi entry aku nieh sedap bile ko bace miss nina. sebenarnye teringin gak nak tengok ko gelak macam orang gileq bile bace enrty aku nie. hahaha.



ok2 back to story

ok selepas dorang melantak (maaf kan saya, ayat kasar sikit. hehe..) ktorang pon gerak lah. haha.. kau kena tahu miss nina. senayer aku tak penah sampai lagi pon bukit kuda nie. so memang aku tak tahu lah mana lokasi sebenarnyer. haha..

ok jalan punyer jalan jumpe lah jugak tempat nie..

oohh my.. tokong cine ke tempat nie. kua2 kete dah nampak hanjing dua tiga ekoq. (memang kebarangkalian kena keja dengan hanjing2 nie adalah tinggi yer) haha..


then...

sekali ade aso jual sayor (agaknyer lah) datang tanyer.

"mahu sembahyang ker"

(dalam hati ) gilo apo aso nie.

and nak bagi tahu jugak. aku senanyer lemas lah bile kua bawak "budak kechek" mana tak nyer sowang2 nak pegi toilet. adoi aii.. adik2ku len kali sebelum jalan pakai pempes ye. senang akak.. hahaha..

yang dapat di lupa kan.. kena kepung dengan sekor anjing hitam dekat puncak bukit tuh (penjaga bukit agaknyer). kecut wehh.. ingat nak harap kan tiga jejaka kacak nie. tapi hampeh. sumenyer takot anjing jugak. si minachi tuh pandai nok. die dah pelahan2 lari tempat lain. hampeh punyer kawan. naseb baek ade paeh under cover aku. kire hero lah jugak petang tuh. (kembang kempis hidong) hahaha..




tapi ape2 pon seyes hapening jugak petang tuh. walaupon kejap jer jumpe kan tapi rasa seronok lah. and nak bagi tahu jugak memang agak cantek tempat tuh. so tak menyesal lah pegi walaupon kena follow dengan anjing. haha..



guys..korunk memang best.


note : tinggal nak panjat gunung tok wan jer lagi.. bile ek??

3 comments:

naqib faiz said...

yuhuu.. gambo aku jadi hero monkey king ada x? hahahahahha

zahrotussita said...

hahahahah!! penjage bukit tuh agk2 sme x ngn hero ko tuh??

simerah said...

Paeh~~ tade2.. haha..

minahchi~~ tak2. hero aku tuh kiut la.. haha..