Monday, April 30

pesanan buat bakal suami..



awak..
nak pesan satu nie.
harap awak ambik berat lah ye.

takde lah penting sangat pun
tapi nak bagitahu awak jugak..

awak..

hati saye nie ade satu jer.
nie pun dah pernah retak..
tapi, dulu lah.
dan..
kini sudah sembuh sepenuhnye!!
sebab..
orang tak sudi terima hati saye..
kesian kan awak??

tapi...

mungkin ade hikmahnye
mungkin Allah nak bagi hati saya untuk insan yang boleh jaga kan?
dan..
insan itu adalah awak..
terima kasih sudi untuk menjaga hati saya.

tolong jangan biarkan hati saya dalam kesedihan
tolong jangan biarkan hati saya dalam keresahan
tolong jangan biarkan hati saya dalam kemarahan
tolong jangan biarkan hati saya dalam kekerasan

kesedihan dengan ujian allah
keresahan dalam kemewahan dunia
kemarahan dengan bisikan syaitan
kekerasan dengan noda dan dose.

tolong ye awak.

sudilah menjadi 'adam' buatku
sudilah menjadi imam untukku

No comments: