Wednesday, June 27

majlis khatam al-quran


assalamualaikum..
haii..

setiap orang mesti ade keinginan dalam hidup kan. macam aku jugak.
aku nak sangat sebelum aku nikah aku dapat buat majlis khatam al-quran.

dann..

alhamdulillah.. hasrat aku yang satu nie allah tunaikan. syukur.
memang gembira. lagi2 majlis nie secara beramai2 dengan sahabat2 yang aku sayang sangat.
hepi gleq ok. sangat2..

thanks u'olsszz..



dan lagi meriah dengan kehadiran awal 2 orang budak 'terencat' nie. amir and paeh.. huh!! ade sowang budak 'kechek' tuh lagi lah. majok tak nak datang sebab aku tak bagi kad jemputan kawen. padahal die yang bagi alamat salah.. hehe.. jangan majok ea buchok2.. hehe..


wajah kesayangan hamba. wan dan mak. tanpa mereka aku tidak menjadi seperti sekarang. mak cikgu "alif ba ta..." aku. seorang yang sangat garang bile ngaja aku mengaji.. seyes doe garang. siap dengan lidi kat sebelah tuh. salah sikit pap!! kene ahh. sakit. dan mule lah empangan mate aku nie mengalir. tersedu2.. ari2 kene ngaji sampai lah khatam. terime kasih mak..



No comments: