Wednesday, May 8

sempat jugak khatam quran

assalamualaikum..

ok ni second entry aku untuk malam nie



pertama sekali alhamdulillah.. syukur sangat-sangat sebab allah makbulkan niat dah harapan aku yang satu nie. harapan untuk khatam al-quran sebelum baby keluar. dan aku berjaya jugak habiskan 30juzuk semalam.. seyes sangat aku rasa sebak lepas baca doa selepas khatam quran. aku rasa sayu sangat. dan menangis gembira sebab berjaya habiskan untuk anak dalam perot ni. harap ade keberkatan hidup anak aku nanti kat dunia nie. insyaallah.. 'agaknyer sebab tuh lah anak ibu nie lambat keluarkan. mungkin anak ibu nak bagi ibu khatam dulu untuk anak ibu nie kan' (monolog) 

itulah niat aku sejak hari pertama aku tahu aku pregnant. memang berdoa pada allah supaya diberi kesempatan dan peluang untuk aku khatam demi anak dalam perot nie. dan allah dengar dan makbulkan. (senyum)


noted : selalunyer niat yang baik, allah akan perkenankan.. alhamdulillah..

No comments: