Friday, January 21

..::super junior::..



sape itu super junior?? hape?? tak tau?? hekana.. xremaje la kalo xkenal super junior. artis korea yg tgh top kot skung nie. siot!! (bajet.gleq.ayat.padahal.baru.jer.kenal.hahahaha). aku mane la layan korea nie. aku xtau la nape skung nie orang ramai meroyan tgk cite2 korea. layan lagu2 korea. xpaham aku. aku mmg xminat langsung korea nie. huh!! senang cite aku nie mmg "jahil" la bab2 korea nie. huhu~~

tp tuh dulu la kot. skung nie aku tgh berjinak2 layan cite korea, lagu korea. nie sume pengaruh causin aku sowang nie la. ley die kate aku cmni..."ape yang ko layan senanyer ngah?? senang cite ko xminat entertainmentkan??" perhh sentap2.. adeker patot kate aku gitu?? uishh3..*laser gak mulut dak kecik nie* ehehe~~ causin aku nie mmg hantu korea. ya ampun, da cam "sitanggang" da aku tgk bdk sowg nie. kalo aku g umah die ngadap cite korea jer la. da xlayan cite2 melayu nie.. dah tuh jmpe jer die ckp korea ngn aku.. haishh paneh ea hati den nie.. huhuhu~~

kazen aku y minat korea.muke pon da cm minah korea.

baru2 nie ngayut ngn ngn budak kechek tuh. die suggest kat aku lg tgk cite korea. pastuh die suh aku layan lagu2 group super junior nie. die kate kalo layan sure minat korea pastuh. aku pon gedik2 la tgk youtube tgk  lagu2 super junior nie.. bile da tgk, hah!! sungguh aku suda jatoh cinta pada ini group SUPER JUNIOR. perrhh.. ramai gleq ahli group nie. dah tuh nsem2 lak aiii.. hehehe~~

so sape2 yg minat korea tuh try2 la tgk cite korea y best2. layan super junior tuh. mane tau dapat "hidayah" cm aku nie. hehehe~~

bwh nie antara lagu2 super junior y aku minat la.. korang jgn la gelak ea. aku tau group nie da lame femes. aku jer baru nk layan.. hehehe~~ jom tgk sesame.. daa~~

No comments: