Monday, February 28

~~aku tak mengharap lagi~~

kesinambungan ~~cinta datang lagi~~....*hekena,gedix!! da cam tulis novel la plak da part 1, part 2*
Aku berhenti berharap..
Dan menunggu datang gelap..
Sampai nanti suatu saat..
Tak ada cinta kudapat..

ahh suda!! mamat yang buat hati aku menderita selama 7tahun tuh suda ada FB
nak add ker x? nak add ker x? 
tengah berfikir2 tuh tanpa ada niat pon nak add die, lalu aku pon "teradd"

hati : "tahniah izz!!" ko da buat keje banggang!!
akal : ape pulak, kate bezfren jer kan?
hati : dah la izz, usah dikenang bende yang lalu..
akal : ala, pesalahnyer..tak kan nak berdendam pulak...
hati : ermmm...
akal : takpe.dah add pon kan..
hati : remove2!!!!
akal : profesional la sikit. aisshh!!

aku tak mengharap, cuma tak dpt melupakan.. eehh2,, bkn tak dpt nak lupekan cume kdg2 teringat.
maaf mr.F kalau kau tahu, mesti kau kecewakan??
ermmm... sorry..

1 comment:

zahrotussita said...

life must go on... hehehehe...