Thursday, June 9

2 novel wajib baca

arituh kua dengan aimi. tak de aim nak beli pape pon. just kua jln2 nak cuci mate jer. sekali masoklah 1 kedai buku nie. kebetulan dorang wat sale 20%, ape lagi semangat la usha2 novel2 yang best. skali jumpe 2 novel nie. superb!! seyes superb gileq!!tak caye?? try bace novel nie. gerenti pueh ati!! (wahh dah wat promoter lak aku nie) hehehe~~


RAMLEE AWANG MURSHID. ada yang tak kenal ker?? rasanyer sape2 hantu novel or kaki novel kompom kenal die nie. kalau tak kenal persilakanlah gantong diri anda kat pokok tougeh. haha~~
nape aku kate camtuh? yela novel2 die sume bestseller kot (bukan kot2, dah memang bestseller). dah tuh die antara novelis thriller nombor 1 malaysia. memang terhebat lah die nie. bukan calang2 orang tau sebab jarang sangat lelaki tulis novel, selalu perempuan jer yang wat novel2 nie kan. nak2 novel cinta. memang ramai la.

RAYYAN FANTASI. nie novel terbaru die. novel2 die banyak unsur2 suspen yang wat aku tertanyer sendiri and sentiase nak tau lepas tuh ape? lepas tuh ape? nape macam tuh? nape macam nie? memang suspen gileq ahh. kalau bace novel ramlee awang murshid nie wat kite nie masok dalam cite tuh. sungguh!! tak tipu. sape yang tak penah bace novel2 die nie try la sekali. sure pastuh jadi pengikut setia novelis nie. terbaek la!!

"Apa yang terfikir... itu ada!!"

RAYYAN FANTASI gabungan cerita antara dunia nyata dan dunia fantasi. seyes di luar pemikiran aku. ahh!! malas nak bebel pepanjang. kalu nak tau lebih lanjut,  jangan hubungi saya..pegi beli sendiri. haha~~

ok second novel nie karya FAUZIAH ASHARI. Die nie agak femes. First novel die meletop habis lah dengan dengan watak izzah dengan Hariz (ombak rindu) sampai novel nie nak di buat filem. sumpah best gile!! tapi aku takmo story sal ombak rindu tapi nak bagitau novel nie

"Cinta yang berbisik di hati kan kusulam menjadi bait-bait gelora beralun rindu"

novel yang bakal mengundang air mata. betol wehh!! tak tipu tyme aku bace novel nie meleleh2 air mate. feeling gile kan?? hehe.. tapi pesan aku kalau bace novel nie kene dok dalam bilek senyap2 jangan bagi mak korang nampak bukan pe nak cover air mate. haha~~

permulaan cerita agak bosan. tapi sekejap jer tapi pastuh memang bom..bom..bom.. tak henti2 nanges. hoho~~ tapi jalan cerita die wat aku sakit hati kat suami arumi (Jad). nak tau nape aku sakit hati kat mamat tuh?? pegi la beli sendiri and bace. haha~~

No comments: