Saturday, June 11

sakit lagi

tahap kesihatan agak sedikit terganggu.. tulang belakang dah stat sakit balik.
dah seminggu kot. tapi wat derkk jer. bajet cool tahan sakit.
then dah tak tahan sangat ngadu la kat mak. 
eccehh!! bajet nak manje2 la kan2
ale2 keje kene bebel lagi ade la.
"tuh la tak mau minum susu... bla.. bla.. bla.."
zupppss!! perhh!! berdesing telinge sekejap kene ceramah free..
terima kasih mak.. hehe
tau mak bebel pon sebab sayang kan. kan..


bukan tak mahu minum susu, tapi tekak nie tak mampu nak telan. mual kot.
aku minum susu bile dah nazak sangat jer.
kalau tak, sentuh pon tak susu tuh. 
jangan cakap sentuh, tengok pon aku tak hingin 
(amboii,, teruk bebenor menyampahnyer kat susu tuh kan)

nape mesti 
susu???


tak mahu!!
tak mahu!!

aku tak suke minum susu

penah gak jadikan minum susu nie sebagai amalan harian. tapi kejap jer bertahan.
tyme nak beli tuh bukan main semangat giler kongkang. siap beli paket beso tahap gajah.
gile tamak halobalobala an.an.. tapi minumnyer tak.. buang jugak akhirnyer.
tapi dah nazak sangat rasa nie. terpaksa gagahkan diri minum susu jugak setiap hari.
harap2 azam nie berjaya!! caiyok2 izz!! yeyeahhh!!

tapi kan2.. ade orang kate jugak faktor tilam kite tido tuh pon boleh mempengaruhi sakit tulang belakang. orang kate la bukan aku kate. hehe~~
ermm.. nak try mintak 1 tilam vono kat mak lah kalo camni. 
agak2 mak bagi tak?? (thinking) 
kompom!! aku dah beranak 5 pon belom tentu mak belikan. haha~~
  
 nak vono!! nak vono!! 
da sape2 sudi sedekah kat aku tak 1. ala 1 jer.. (nada pujok)
~~lalalalalal~~

2 comments:

Ain Jacobi said...

hahaha..nak vono jugak!

simerah said...

blh2.. jom pakat pki vono.. lalalala~~