Thursday, September 22

kurang dari 8jam nak sampai utm. dari pukul 7pagi tadi (stat aku masok keje) aku dah xcited gileq3 babeng dah nak datang utm. sampai kakak delica pon perasan aku nie jasad jer kat tempat keje. roh dah sampai utm.. hehe.. mane tak nyer sume keje jadi tak kene. sumpah!! tak saba nak jumpe budak2 kelas. ssz korang memang world. betol la wehh!! aku tak tipu.. windu korang.
- windu nak gelak2 dengan korang.
- windu nak menjoyah dengan korang
- windu dengan perangai gilo2 korang.
- windu nak sakat minah loading 2 orang tuh.. haha~~
- windu sume kenangan 3tahun..






3 comments:

naqib faiz said...

wah! gambar aku banyak.. tq iju.. ko mgg kiut! hahaha

d9saphire@blogspot.com said...

yang gamba first and second and last tuh aku yang amik.. ish. kene crop masuk gmba aku as credit to photographer nih.. ahha... rindu ko da iz.. aku siap ternampak budak pkai baju coklat-2 cair ko.. tinggi ala-ala ko.. aish.. nyesal btol tak jumpe last kat tapak heli... nyeasaaaall

zahrotussita said...

nyesal mak! haihhh...