Saturday, December 31

10 minit sebelum 2012

mempunyai seorang abang yang ala2 selenge sikit bukan lah suatu kerugian sebenarnye. tapi anugerah. kenape aku kate macam tuh?? sebab  kadang2 abang yang macam nie mampu menjadi tempat kita untuk meluahkan macam2 perasaan. nak2 lagi ketika jiwa kite dalam keadaan sedeh yang teramat2 sangat. bila dah luahkan dekat die, walaupon tyme kite cerita dekat die tuh muke die cam blur2 tokek sikit sekurang2nye kite akan rasa lega selega2nya..

haha. tuh lah yang jadi dekat aku tadi. sampai2 bastop jer terus lombat belakang moto along then.. cot cet cot cet dengan along. ok. 5minit kemudian sampai umah. turun dari moto. kunci pago terus sambong luahan perasaan dekat along kat meja makan pulak. 1jam bebel dekat along. kering tekak aku doe. sikit pon along tak offer air pape dekat aku. selenge tol. hehe.

so, skung aku mampu tersenyum balek.. wee~~
kalau along ade dekat umah, best. dapat lah aku manje sikit. pegi keje along anto. balek keje along ambik.. hehehe. and yang pling best setiap bulan dapat makan kfc. hehe~~


Note : Seseorang itu menangis, bukan kerana dia lemah. tetapi keranan dia sudah terlalu lama kuat

No comments: