Tuesday, September 11

2minggu punya cerita

assalamualaikum...

fuhh2.. kasi tiup habus cikit..

sepi.. sunyi.. gelap gulita jer blog aku nie. dah hampir sebulan tak update. takde lah sibuk sangat. just malas nak online sebab internate dah terminate. sebab tak mampu nak bayau.. haha.. so kena curik line kazen aku baru boleh online.. haha..

2minggu lepas, memang agak kelang kabut cikit sebab wan masok hospital. emergency. lepas subuh die tak sedar diri. panggil2 tak nyahut. otak aku dah fikir lain. call 999. after 20minute ambulan sampai.. perhh 20minute rase macam satu jam. seyes sangat cemas. hanya berdoa wan tak ape2..

now she's getting better. dah boleh buat lawak dengan wan. dah boleh sakat2 wan. and wan pon dah boleh gelak2. syukur alhamdulillah.. wan, cepat baik. boleh keluar hospital cepat2. sunyi lah rumah nie bile takde orang nak potpet2.. :( seyes, umah nie teralu sunyi bile aku and abah jer tinggal. mak jage wan. and to tell u gak dah 2 minggu nie aku tak sarapan sebelum pegi keje. sebab tak de sape nak buatkan aku sarapan. gedix kan.. and dah 2 minggu jugak tahan gastrik sebab pemalas sangat nak buat sarapan... and last one dah 2minggu jugak ulang alik hosptal lepas keja. wan cepat sihat nye.. we all missing your bebel.. deeply miss u :(

No comments: