Wednesday, September 26

nazar bakal ayah

assalamualaikum...

hai.. 
arini nak story pasal hubby aku yang sanggup botak kan kepala
actually aku tak suka tengok dia botak.
seram.. takot pon ado.. hahaha..
tapi dah nazar hubby aku. 
so suka tak suka kena gak lah support dia untuk botak.
dia botak pon sebab nak tunaikan nazar die
kalau aku dah pregnant die nak botak.

dia dah nazar nak botak baru cakap dengan aku
aku pon..
hanya mampu nganga mulot jer lah.. 
dan mampu cakap dalam hati
'nape nazar botak'
nazar bende lain tak boleh ker.. huhu..

tapi ape2 pon nazar dia dah pon tertunai..
alhamdulillah..
niat yang baek selalunya allah tolong ye ndak??

tak kire lah.
botak2 pon botak lah.
yang penting..
i cinta kamo..



sekali tengok comei gak hubby aku nie botak.. ehehe..


note : hubby aku nak jadikan nie botak nie trendmark dia untuk next2 our future baby. ohhh.. tidak lah. takpe, tunggu dan lihat je.. ehee~~~



No comments: