Thursday, November 29

jom merapek

assalamualaikum..

hai..
lame tak jenguk ke sini..
tibe2 rasa rindu.
rindu nak merapek, merapu, membebel sensowang dengan rasa bahagia nye..
hahahaha..
gelak sikit dulu..

lame tak main taip2 nie. rasa kekok plax.
rasa seram sejuk pon ade nak menaip nie.
amboi..
teruk sangat bunyik nyer kan??
macam kena penyakit pakinson lah pulax..
hehehe...

copp!!..
ape ke hal nie.
tulis berangkap2
macam nak tulis syair lah pulax.
hahaha...

lately, sebenarnye takde lah sibuk sangat pon sampai takde masa sangat nak berblogging. tapi dah line tenet macam balitong takde mood nak blogging2. baik aku tido..

secondnye badan aku penat sangat. memang sampai umah tuh bajet nak tido jer. tak tau kenapa letih semacam.. ehh2.. bukan letih semacam tapi dah bermacam2 aku rasa.. haha.. ketawe lah. aku buat lawak nie.. hihi..

maybe pembawakan budak kotkan. keje nak tido jer. kesian hubby aku. terpaksa layan diri sendiri nak makan, nak minum. nasib baek mak aku ade. kalau harapkan aku mau hari2 magi kari tuh aku buat tok hubby aku.. sorry ye sayang.. tak larat lah..

yang ketiganye jugak aku malas nak blogging sebab, malam2 aku layan masterchef.. hahaha.. sanggup tahan mengantuk semata2 nak tengok cite tuh. lepas abis terus aku tido sampai pagi dengan amannyer.

so memang malas sangat nak on lappy and bogging..

ok.. tu aje..

nak merepek kat next post..

nak bagi banyak sikit post aku nie. padahal takde pape pon.. hehe..

No comments: