Friday, September 2

flashback : berbuke dengan geng sekolah

assalamualaikum.

dah pon 4hari kite raye kan. kejap jer ramadhan berlalu. cepat betol lah mase tuh berjalan. tau2 dah habis puase. ohh!! tidakk!! setan dah terlepas dari kene rantai. tak suke nye.. 

wohaa!! nak cite.. nak cite.. tapi cite nie dah basi la jugak kot kalau nak cite tapi tak pelah tak de lah basi sangat. kire hot lagi la..ala2 suam2 kuku gitu.. hehe~~

cite aku berbuke dengan budak2 sekolah aku dulu.. wahh happening la jugak. just gegurls jer sume. sowang dak laki pon ktorang tak invite. haha.. padam muke. yela kalau invite dak laki pening kepale. sume ade plan sendiri. cadang tuh. plan nie. tyme bincang tuh memang gebang habis lah tapi habok pon tarak. haprak toll.. last2 plan dengan dak2 pompuan jer. senang sikit. uya dengan azreen master main dalam ini gambar.. ehee~~



sume sekali 7orang. asalnyer 10 tapi lagi 3 orang cancel last2 minit.. cehh!! bajet nak gerak kol 5.30 tapi bese lah kan. janji melayu. kol 6 baru gerak. cair mekap akak dik.. hoho gerak lah 3 kete. aku azreen c-na uya kiela ecah dengan nurul~~


kiorang berbuke dengan steamboat dekat area2 nilai. dah la tak book dulu. men terjah gitu jer. nasib la kan ade meja lagi untuk kiteorang.. wahh steamboat. first tyme jugak la makan benda alah nie. so agak jakun2 ayam sikit kan. sume bende lah aku nak ambik. last2 tak habis. aleh2 secure makanan yang tak habis tuh celah2 pinggan. sume nurul punyer idea. yelah tak sanggop kiteorang nak bayo rm10 tok 100g makanan tak habis makan.. hehe~~









memang best lah kan berbuke dengan kawan2 nie. ermm.. maybe nie first and da last aku join benda2 cmnie. mane lah tahu tahun depan aku dah kawen (ohhh ape aku merepek nie. hehe) mane dapat dah mengile meroyan lagi.. nak2 dengan membe kamceng kan. walaupon mulut diorang nie sume longkang2 belake tapi senanyer bende tuh la yang menceriakan keadaan kan tak gitu cik gayah?? hehehe~~



haha.. yang tak boleh belah tyme dah nak balek. sibok dok kire2 bape hingget sowang kene bayo.. azreen aku salute kau lah. kau memang sorang PA yang berkaliber. pegi mane2 siap bawak pen dengan kertas.. tabik spring beb.. hehe. honest wehh enjoy gile kuo ngn korang. yela lame kan kite tak together cmnie. pas jer spm sume bawak haluan masing2kan. so bile dah habis blajo nie. baru nak jmpe balik kan..

p/s : windu tyme bernuke dengan dak ssz. seyes wehh windu korang. nanti lah nak cite tyme berbuke dengan dak ssz plaz.. weee~~

2 comments:

zahrotussita said...

rindu jugak

simerah said...

erkk.. gadis semase???
nak jd folower u lah..
hahaha~~