Saturday, September 17

sindrom keje

ada 3 benda yang membuatkan aku tersangat2 lah mentel bile nak pegi keje :


- kene bangon pagi2.. oohh!! tidak!! aku tak sanggup nak tinggalkan bantal buchuk aku tuh.. sumpah mentel pagi2. memang rase nak quit keje. bagi jer notice 24hours jer lepas bagon tido tuh.. pastuh sambong tido balik..benggong kan.

- nak iron baju, tudung, seluar. dari sekolah aku memang malas bab2 iron mengiron nie.. aishhh!! cepat lah kawen boleh cik abang tolong iron kan.. muhahaha~~

- nak pegi keje naek bas.. adoi aii dah comei2 dah aku sekali kene nek bas lak ann pegi keje. dah la tunggu bas berjam2. boleh sawan tenuk jugak aku kat tepi jalan tuh errm..

note :-
1. senget tol la. cicak tokek mane entah mati dalam bilek aku nie. bau die,, masyaallah. melantong hanget tol.. adoi aii..

2. mentel menjadi ganda kuasa dua sebab esok aku dah stat keje petang. masok kol 2 habis kol 11 malam. ahhh!! mentel la neng. sumpah stress dah nie.. aigoo...

4 comments:

zahrotussita said...

kan3!!... haishh... same laa... benci je kne bgn awl2... dlu time kt u kalo mls nk bgn ponteng jaa... hukhukhuk!!.. menci laa... :(

nisa said...

ok la bgun pagi g kje dpt det...
aq bgun pagi g kls nmpk dj dpt stress hoho...

d9saphire@blogspot.com said...

wargh.. aku suke giler la ayt ko. kalo dapt dokumentari semua.. kompem aku akan gelak jerk bace.. hikhik.. best gilerk kot..aish.. dunt wrry k.. nanti kalo btol2 keje.. area ofis hour jerk.. tak yah la giler smpai mlm.. hoho

naqib faiz said...

hahahahaha.. mental nampak dj.. cam siot nisak