Friday, November 26

apakah??? mate vs optik..

perrrhhh!!!!!!!!! lame dah aku x stay up sbb study. slalu aku stay up pon sbb............ ermm xpayah mention la sbb pe kan. phm2 la (style adibah noor) hehe~~ tapi malam nie ntah mood meroyan ape ntah aku stay up stdy.. wahhh aku dah berubah.. tahniah izz!! haha.. asal lak nie?? btol la..xde org puji aku kan. so  aku puji la diri sendiri.. korg de masalah ker?? hah!! mule la aku nak marah tuh.. sabo izz sabo..ehee~~ =)

lame dah aku x rs suasane sunyi sepi stay up cmni.. seyes!! lame sgt2.hahaha~~ ermm, nape la bkn awl2 sem aku cmni. kalo x mesti 4plat+++ hahahaha...pasan jer la aku pg2 bute nie..nie sume gare2 nescafe yg aku minum kat 1 kedai nie.. pekat gak la nes tuh. gileq ahh. pale dah tingtong sebanyer tp xley nak tido..huhu.. syiok gleq tgk mmbe2 aku dah tergolek dog ateh katil nie..wahh.. mate oo mate kul bape nak tido?? huhu.. sok pg kompom over sleep.. hohoho~~ 

xpe la slagi xngantok nie aku nak cover 1 bab lg sbjek optik nie.. relex2..study tenang2 ek izz..haha~~ ntah pape bebel nasihat diri sendiri.. aishh!! tol2 dah tingtong..

 k la...caucindol, causinchi, caucincau, chaw kit road... 8)

No comments: