Tuesday, November 16

grey lagi..wow!!

wahh!! aku dah berjaye pakai lens ooo.. kaler gey lagi..(eehh2 riak lak) heehe~~ mule2 nak pakai, rase cuak gleq gak. yela selama nie just tengok orang melaram pakai lens jer kan. and aku plak tak penah nak ambik part bile da membe dok pakai lens ari2 and kua shopping tok beli lens... memang aku wat bodo habis la tgk membe pakai lens nie..eeeiii, tak kuase mak nyah!! haha.. tapi malam nie hantu pontianak mane ntah dah masok dalam badan aku nie tok pakai lens..hehehe~~

alkisahnyer...ado la membe aku nie jual lens. memang die promote habis la lens die nie kat aku. siap bagi aku usha katalog die ngn mate die yang kaler brown tuh..perhh!! jeles lak aii aku nengok mate die yang cm orang putih tuh..walaupon tau die sebenarnyer bukan anak owg putih pon..kui3..so, aku pon pe lagi jadi tak keruan la.. dalam hati nie dok fikir2 nak pakai ke tak nak..nak pakai ke nak.. then fikir punyer fikir aku pon ambik la keputusan nak beli...wahh!! (sonok nie)

dan...akhirnyer malam nie aq berjaye pakai lens dengan riang hatinyer.. (sure malam nie ley tido lena) lalalala~~ tapi aku da masalah sikit la. ermm, myb nie 1st tyme kan rase tak selesa pon da gak la.. aku tengok screen labtop nie pon rasa cam da pening2..tulisan nie lak aku tengok kembang macam biskot marry kene rendam ngan air kopi...huhu~~

tape2.. nie peringkat permulaan..cewahh... ermm..da sape2 nak beli lens ley emel aku sebab skung nie pon aku jadi promote tok lens nie..hahaha~~ aku pakai lens nie pon sebab nak jual lens, kalau tak mesti aku tak pakai benda lah nie sampi tue kot...kuang3...

ermmm...aku kene tanggalkan lens nie secepat mungkin sebab aku dah mule rase nek "rolercoster" pening2..
 kalau mule2 pakai lens memang kene rase cmnie ker..huhu~~

ok la.....caucendol,causinchi,caucincau,chow kit road.. ehee~~

No comments: