Saturday, November 20

..::sEmOt Ooo SemOT::..

dalam banyak2 binatang kan, korang tak suke binatang apo?? nie bukan soalan teka teki teka tekok k. nie persoalan sebananyer.. dalam banyak2 binatangkan aku paling3 benci ialah semut. aku benci semut. nak2 semut mayat. dah la suke menjalar, gigit2 lak tuh.. dah tuh bau die...mak aii busuk melantong hangit. cam haram!! aku tak paham la perangai semut mayat nie, kat atas meja study aku nie bukan ado makanan manis2 ker makanan masam2 ker even makanan pahit2 apetah lagi mmg takde langsung. kalau ade makanan pon sume aku dah masok bekas. cmne semut mayat nie ley bau pon aku tak tau. bagos gile daya bau kau nie semut mayat..eeiii geli kot ngn semut nie. nak2 bile die bawak geng bala tentera die kurumun atas meja aku nie.. aku pon tak tau la semut nie nak ape. "oiii semut mayat takde mayat la atas meja aku nie. g la men juh.syuhh2" geram nie, aku geram.. jangan sampai ko yang jadi mayat semut mayat..haa... kalau nak pape ckp la, aku ley tlg cari kan tok ko la semut mayat (punyer la benggang ngn semut mayat nie sampai aku pon dah jadi xbape nak betol..huhuhu..) semut ooo..semut tlg la jgn kaco hidop aku. aku benci kau. kau tau x?? uishh...semak2... g la dtg bilik jiran aku tu. kat sane ade banyak makanan. megi goreng, nasi goreng hailam. kuew tiaw...sedap2 lg tau.. nie tak bilik aku yang tak pape nie gak yang ko nak dtg. aku tau la aku sweet ( sweet ker?? hehee) tapi tak payah la dtg kat aku.. aku geli la bile ko jala2 kat badan aku (sah2 ko semut jantan kan, gatal semacam jer.. hehee ). semut oo semut aku mintak tlg secare baek nie, blah la. padan la selame aku study nie xpenah2 aku nak ingat ape aku study.. sbb ape?? sbb kau la semut. aku tak tau bape eko semut dah aku tertelan tyme aku minum air dlm air botol aku nie..aisemen.. semut oo semut...


ya ampun!! korg tau da 1hari nie ley lak semot mayat nie bertelor kat baju2 aku dlm loker,, cela** tol la.. oii semot ko pk baju aku tuh ape?? nasib baek aku nak kemas loker tyme to kalo tak ntah2 dah beranak pinak semot to kat baju2 aku.. ( nmpk sgt xpenah kemas loker an...huhuhu~~)

~~~caucendol,causinchi,caucendol,chow kit road~~~


No comments: