Saturday, August 27

conflakes

assalamualaikum..
dah tinggal bape hari jer lagi nak puase kan. rasenyer baru jer 1 ramadhan. pejam celik. pejam celik dah nak masok syawal. 

korang dah banyak ker buat kueh? sure dah berbalng2kan kueh telunjuk. muahahaha~~ 

samo la kito. mak aku pon banyak beli jer dari wat. tak de mase kot. skung nie aku ngn mak aku tengah busy kot mengecat umah. masyaallah penat sehh!! sumpah tak tipu.. mahu nanges jer rase. 

cop!! dah janji dengan diri sendiri tak mo cite lagi cerita sedeh bab2 mengecat umah. 

sebab..

malam nie aku semangat nak bagtau aku baru jer lepas wat kueh conflakes madu.. wahh!! pecah rekod tuh aku wat kueh. slame nie mane penah aku turun padang wat2 kueh raye nie. tapi baru jer kejap tadi aku mencemar duli masok dapo semate2 meroyan nak wat kueh conflakes madu nie.. caya lah kan. 

tapi sure mesti korang cakap 'elehh conflakes madu jer pon. senang jer tuh. tuh pon nak kecoh' 

ahh!! lantak sama lu lah kan. ade wa kesah. muahaha.. yang penting nie first kueh raye yang aku buat sendiri.. (mak pon da la tolong sikit2.. ihik2..)


ok. gambo ateh nie secadar gambo hiasan jer. maleh nak snap tyme wat kueh tadi. tak pe lah nanti2 aku update gambo ye. wee~~

ok dah penat nak karang2 ayat nie. 

~~daaaaaaa~~

No comments: