Thursday, August 11

entry khas tok sizuka

aku tak tau la hantu jenis ape dah merasuk aku pagi tadi. entah, nape tibe2 aku rase nak cite pasal kau. padahal takda lah pape bende menarik pon nak cite pasal kau. tapi takpe lah nak cite jugak. sure kau excited gileq siput babi nak bace entry aku kali nie kan~~


sizuka, aku tau ko selalu bace blog aku kan. (oppzz terperasan plak) walaupon ko jarang sangat komen blog aku. leh kire dengan ibu jari kaki nenek aku bape kali jer ko komen aku.

tak pe aku paham.. kau malu kan dengan aku..yela blog aku kan hot. tak cam blog kau. lagi pon kau memang tak suke tengok aku lebih sikit dari kau kan. (mesti berapi je kau bace statement aku nieh kan) hehe~~

jap2,, nak tuleh blog ikot style ko kejap boleh? cam cool jer rase. 

wehh sumpah tak tipu wa tak leh tido lena sangat semalam lepas lu cakap lu stalker wa. oohh dunia!! nak bagitau nie sizuka stalker wa. (bajet wa nie hot sangat la kan) wow!! ade orang admire wa dalam diam rupenyer. tak sangke!! wa betol2 tak sangke la wehh.. haha~~

ni nak wa nak make open confession dengan lu nie (ehh, betol tak tatabahse wa ni wehh) serius gileq anak siput babi wehh wa punyer fb bosan gileq sebab dah tak de kaki kepoh cam lu bising2 and semak alam wat kecoh kat wall wa. sumpah bosan sejak lu da deaktive. sunyi sepi wehh wall wa. dah cam umah mayat. sampai wa nak log in wa punyer fb pon wa seram. sumpah tipu!! (siap angkat tangan nie). haha~~

wehh dak bajet hot. eeuuwww~~ wa rindu lu nie (terketar2 jari wa type rindu kat lu). mesti lu nenges guling2 ateh katil jap lagi kan sebab terharu dengan pengakuan berani mati wa nie kan. ahh!! itu lu punyer pasal lah nak guling2 ker hape kan. haha~~

ko tak rindu ktorang ker??



note : entry nie dah siap tapi tak sempat nak publish pagi tadi. tetibe wa sakit perot plak. ngeh3..

2 comments:

d9saphire@blogspot.com said...

asal aku gelak giler bace cte ko..wlpun aku taw.. sedih kot.. mane ntah zaty men sorok2 nih.. aish.. pndai giler ko karang ayat la.. serius.. mcm zaty. (prt gua-lu)wah.. rindu nak dengar korng borak2 yng sempoi.. kalo korang.. mesti kat mane2 pun gamat-meriah jerk.. kan.. serius.. sgt TAK TIPU.. aku pun siap angkat tgn mcm ko da.. ahha..

simerah said...

kan2.. mne ntah minahci nie nyorok. jom g bnting nina.. haha~~
kalo da ko lg meriah nina.. hehe~~