Monday, August 22

tempat shopping yang menyesakkan

bile nak dekat2 raye jer sibuk la orang nak pegi soping kat jalan TAR, jalan masjid india. ape yang best sangat pon tempat tuh aku tak tahu. murah sangat ker baju2 kat sane? cantek sangat ker baju kat situ? banyak sangat ker jual kueh raye? i've no idea 'bout that place. (oohh speaking!! ) sebab tak penah sekali pon jejak kaki aku kat sane. selalu dengar orang cakap jer jalan TAR best, jalan masjid india meriah..

semalam aku pon sibuk kan diri jugak la jejak kat jalan TAR tuh ngan my luvly kazen. nino. hehe best jalan dengan budak kechek tuh. sebab die nie kaki soping rupenyer. masyarakat.. memang tak boleh nengok bende lawo budak nie. sume die nak rembat beli. jahanam.. hehe~

nino. mybest kazen in da world

yup.. memang tersangat2 la meriah. (nyesal jugak pegi senanye) sebab ramai gileq orang gileq ehh.. betol la ramai gileq orang gileq soping. padat sehh tempat tuh. memang berimpit2 lah. aku yang jakun tak penah pegi tempat2 yang sesak dengan orang2an nie terkejut la jugak. sampai tak da space senanye nak usha2 barang yang jual2 kat situ. dah cam usha orang2 plakk.. sesak kalah tin sardin kemek..oohh!! cmni rupenyer jalan TAR. ermm...best memang la best tempat tuh. yang penting, kalau nak soping kat situ jangann la tyme nak2 raye. kompom banyak wat dose sebab terpakse tolak2 orang nak jalan.. hohoho~~


nie kat sogo. uish2 sesak kan??

tyme nek ktm lagi dah rase cam dalam tin sardin. sampai terpakse nganga jer tengok train blah 2x sebab train pon padat. sian betol kazen aku tuh. dah la kechek. kene plak tolak2 and himpit2 dengan orang ramai.. nway, thank beb teman wa soping. hehe~~

** kaki aku sakit2 dah nie sebab banyak sgt berjalan semalam.

2 comments:

ninadiana said...

hoho.. bukan sian kat kazen ko yang kecik jerk.. ko pon kecik la iz.. toink2.. ahha.. aku food poisoning.. truk giler.. tatit tatitt,, ahah..
Ps: jelesnye ko da sampai masjid india ngan jln TAR. tak sampai lagi..

simerah said...

haha.. kan. tp kazen aku besa sikit dr kazen aku.. ngeh~~
nina jg la mkn.. kan dah sakit. so cmne skung?? ok tak..
nina.. jom jln2 kl.. hee~~