Tuesday, November 1

ada ape dengan 1/11/11

wahh.. tarikh nie best kan. kalau wat majlis kawen kompom jadi wedding of da year.. 'kelas kau maria!!' hehe~~ skung nie cam dah jadi trend kan. nak pilih tarikh kawen yang gempaq2. dah tuh hantaran kawen cam artis RM 11111.11 hahaha.. macam2 kan. sok aku nak wat tarikh kawen cmne ek.. haha.. senget!!

ade ape dengan 1.11.11?? ermm..
pagi2 tuah dah bagi msg
"wanie ingat tak arinie ari ape?"
aku yang baru bangon tido loading jap..
monolog sendiri.
'ari selase lah?? nape?'
lepas 2 3 minit baru otak aku reformat sendiri
oohh baru ingat. airni annivesary aku dengan die yang ke 3..
hepi annivesary lalink..



dah 3 tahun kapel.
tapi ktorang tak penah sambut anniversary same2.
nak wat camne masa tak mengizinkan.
2 tahun yang lepas aku kat UTM
tahun nie aku bz keje. cik abang pon same.
saba yolah..

bile lah dapat dating kat jb lagi ek?? 

2 comments: