Saturday, November 26

kenapa kamu tidak sedih?

seorang lelaki melamar seorang perempuan..

tetapi hasratnya ditolak. cintanya bertepuk sebelah tangan

tetapi..

dia tidak sedih.

lalu, kawannya bertanya "kenapa kamu tidak sedih?"

maka lelaki itu menjawab "mengapa aku patut bersedih? aku hanya kehilangan seorang perempuan yang tidak pernah mencintai aku. sedangkan perempuan itu hilangan sesorang yang benar-benar mencintainya"


tahu tak, kebanyakan lelaki suka mengurat, melayan or tackle awek sana sini. tapi diorang nie bukan nak bercinta ke hape ker. cume suka2 jer sebab lelaki sebenarnya susah nak jatuh cinta. betol. tak tipu..tapi sekali die jatuh cinta, itu lah pilihannya sampai akhir hayat. tak akan berubah!! so kepada perempuan yang terpilih memiliki lelaki seperti itu, hargai lah beliau. sesungguhnya beliau tersangat2 mencintai anda.

terima kasih mohd fauzi kerana menjadi lelaki seperti itu :)

4 comments:

zahrotussita said...

wekkk!!!! baldi plzz!!! loya la bce entry nih.. kahkahkahkah!!

simerah said...

nie lah nada2 sakit hati ngn aku kan2.. haha~~ ehhh2..ko mmg sntiase update blog aku ye.. hahaha..

zahrotussita said...

eh?? dh entry ko kluo kt dashboard aku.. mne la aku tawu... aigooo...

simerah said...

ea?? oo..ooo...
hahaha~~