Wednesday, November 2

selamat pagi!!

apesal aku terbangon awal arinie ek?? 
(awal lah sangat kan kol 9) hehe~~
kalau selalu, selagi tak gegar umah nie mak aku memekik suh bangon aku tak bangon2.. ermm..
cam biase lah bangon2 jer terus on lappy. bahaye nie!!
sok2 dah kawen wat perangai macam nie, mau kene piat telinga dengan Mr. F.. hoho..

tetibe nak wat entry pasal lelaki.

dah nak masok 3 bulan aku keje. and dah macam2 jenis lelaki dah aku jumpe. 

fuhh!! selamat aku nie jenis setia pada yang satu. kalau tak.. allahuakbar!!

lelaki jenis satu : kasanova
wahh laki jenis nie korang kene hati2. selalunyer kasanova muke ala aaron aziz kan. tapi had yang aku jumpe nie erm,, xde lah aaron aziz sangat. cam carrot aziz adelah.. hoho.. ayat die.. perhhhh!! menusuk sum2 tulang aku. kalau tak kene cara memang tercair lah kan korang. tapi aku tak. aku besi ok.. tak makan ayat2 cam tuh. sorry lah!! silap lah ko carrot aziz oii.. haha


lelaki jenis dua : gatal nak mampos!!!
jenis had nie aku geram sesangat. kalau bujang gatal tak pe lah lagi. aku paham lah. sebab hormon tak berapa nak setabil. haha.. tapi had yang dah kawen. anak plak 1 troli tesco. tapi style die menggatal mengalahkan orang bujang plax. adehh.. pakcik sila ingat anak bini kat umah boleh tak??

lelaki jenis tiga : bajet tak henggat
wahh2,, kau. kerek dengan aku ea. mementang kau dah dah lame keje kat situ. belagak nak mati dengan aku kan2.. slumber jer kau membodoh2kan aku kan. segaje jer kau memalukan aku kan. wehh mementang aku nie gadis sopan lagi comei dan kiut miut sesuki hati jer kau nak wat muke bajet hebat kau tuh kan. wahh kau nie dah lebih.. kau ingat ko tuh hebat sangat ker?? huh!!

lelaki jenis empat : sengal yang kiut2..
hehe.. had nie aku berkenan. budak nie sengal2 alam sikit. budak nie pon baru masok kat department aku. mule2 masok jer dah wat aku anti dengan die. kenape?? yelah dah la budak baru slumber kangkong dah nak expired jer buli2 aku. dah tuh sakat2 aku. mule2 lah. tapi skung dah boleh jadi geng. biase lah budak tak cukup umo lagi. so perangai die benggong2sikit.


lelaki jenis lima : bakal suami orang
mamat nie dah nak kawen tak lame lagi. die nie tak da lah hensyem sangat. tapi sempurna lah di mata aku. kat mata korang aku tak tau lah. kesah plak aku kat mata korang macam mana rupe die kan? bukan korang yang nak ngadap muke die hari2. tapi aku. sebab die bakal suami aku.. wohaa~~


sekian.. 

6 comments:

naqib faiz said...

iju, aku ni (aaron faiz) type yang macam mana? laki yang hensem, baik dan rendah diri eh? hahahahahahahahhahahahahahahaha

zahrotussita said...

eiii... buruk giler name aaron faiz.. weh! aaron aziz balak aku kowt!.. pehal ckp die kasanova.. heshh.. marah ar nih... :p

Anonymous said...

comelnya entry ko.sbb ending dy ngn lelaki jenis lima. semoga berbahagia iju.. :)

d9saphire@blogspot.com said...

suke suke.. izu nanti ko nak anak satu troley tesco gak ker? ahha.. muke wondering...

aaron faiz said...

bukan muka wondering.. muka gatai.. hahahahahahahahhahahahahhahaha.. nikna nikna

simerah said...

paeh aka aaron faiz ~~ wee.. ko jenis lelaki perasan. muahaha.. tak2.. ko comei. sumpah!! haha

zahrotussita (name nak gembaq)~~ balak ko ker?? aaron aziz xpenah pon ckp ko mkwe die.. haha~~

anonymous~~ wahh.. sapakah kamo?? wee.. toche2..

nina ~~ kalo blh nak la jgk. dpt y kemba lg sonok.. dush2.. haha..