Thursday, November 3

entry sebelum pegi keje

aduhai.. penyakit malas aku dah datang plax..
terasa tersangat2 malas lah nak pegi keje arini.
kalau dekat u dulu, 
kalau malas nak pegi kelas,
boleh lah jugak ponteng2.
tapi nie keje.
gile nak ponteng2 sesuki hati.
silap2 dapat surat chenta dari manager..hoho..

nape nie.
semakin hari semakin malas.
tolong lah izz. jangan malas2.
lagi berapa bulan jer nie.
duit tak cukup lagi.
so sila jangan malas2..
aja2 fighting!!

tapi kan tyme2 malas nie kan ade jer idea datang.
tetibe rasa nak bukak bisness burger??
ape macam?? cara tak, gadis comel cam aku nie bukak bisness burger..
aku rasa laris  burger aku. tak payah dah mintak ilmu2 pelaris nie.
sebab aku kan comel..
(perasan tahap impak maksima dah nie) haha..

seyes nak bukak kedai burger depan umah nie.
tapi bile fikir2 balek ade ker orang nak datang beli.
silap2 pochong, langsuir, pontianak pulax yang datang order..
hahaha..

gambar hiasan jer nie
nape nak wat bisness burger??
nape bukan bisness kacang tanah goreng ker.
air tebu ker kan??
sebab...
aku tengok jual burger nie macam ada untung maa..
macam lah!!
aku tak tau la realiti dei camne kan? hehe

copp!! ce bayangkan ea..
kalau untung bersih
sehari : RM100
sebulan : 30 x RM100 = RM3000

wow!! sebulan RM3000 wehh.. 
mane nak dapat gaji cam tuh sebulan.
aku yang keje cam separuh nak mampos nie pon tak dapat gaji banyak tuh..
tuh yang buat aku bekobar2 nak wat bisness burger.. 
muahaha..

ade sape2 nak jadi bisnespartner aku tak??
(sambil angkat2 kening)
heee~~

adehh!!
dah lewat nak pegi ler~~
adiouuss...

2 comments:

zahrotussita said...

aku!! aku!! aku!!!

simerah said...

ok set. nnt aku siap kan proposal. then sain contrak k.. kali nie bia aku ceo plax.. hehehe~~