Friday, November 18

assalamualaikum..

tau tak dah bebrapa hari aku tak break pon tyme keje. 
dah macam bangla plax aku rasa.
ehh bukan macam, tapi mengalahkan bangla.
bangla pon ade waktu break tau.

bukan aku tak nak break.
tapi takot nak break.
sedangkan aku tak break nie balek keje pon tak penah sharp
mesti ade je lebih 7minit setengah camtuh.
huh!!
nape 7minit setengah??
ehh suke hati aku lah nak letak bape minit pon. hahaha~~

ooppss.. gelak plak.
sebenarnyer tengah mood marah nie. seyes tengah marah!!
ingat memang aku nak maki hamun jer mamat poyo tuh kat blog aku nie
yelah nak maki hamun depan2 tak berani.. haha~
sebab ape aku rasa nak maki die??
sebab aku terlalu penat. 
penat tahan lapa.
penat buat keje,
tapi yang dapat nama, die.
nasib lah kan elok syiok2 usha blog orang..
kire baek punyer usha lah...
aku terjumpe nie kat blog die..




terus aku sejuk. sebab aku pecaya ada 'sesuatu' yang ALLAH akan gantikan segala kepenatan aku sekarang untuk hari esok di tempat lain. =)

1 comment:

zahrotussita said...

b.e.t.o.l.l.a.h!! l.i.k.e!!