Friday, December 9

aku benggang nie!!!

sumpah aku tengah benggang tahap t-rex nie.
memang darah tengah mendidih kat otak 100 darjah celsius nie..
menggelegak dah nieeww wehhhh.. grrrrhhh!!!!
nasib tak de tokek lalu depan mata tyme aku marah nie. kalau tak memang aku buat gulai jugak tokek tuh malam wat masak lemak cili api pastuh bagi manager2 aku yang @#$%^&* makan.
eeeeeeiiiii....
rase nak menyumpah2 jer manager aku tuh berbakol2 bia sampai terduduk. bongok!! hah hambeh kau sebijik. (tapi still tak puas)
life aku skung macam dah tak boleh nak planning ape2. rasa life aku dalam tangan manager2 aku yang  macamm.... (ahh malas nak menyumpah kat sini)
sebab aku asal planning mesti pastuh tak jadi taw.
ari khamis arituh dah exited tokek mengawan nak cuti.
macam2 aku dah plan.
nak pegi anta resume kat sane. nak pegi mintak keje sini.
sekali manager tak bagi cuti last2 minit.
jadah anak haron!!


kalau korang kat tempat aku kan pe perasaan korang. sure lah rasa nak ngamok kan. macam tuh jugak lah aku. memang rasa nak campak jer scanner depan muke depa nie. cakap serupa biawak. management dieorang memang zero tak payah cakap lah. macam @#$%^&% aishhh panas hati lah!!

bongek lah. dah elok2 aku cuti wekend nie 2 hari, sekali lagi manager hancur kan planning aku. sedeh nie wehh memang rasa nak nanges jer. ok dah nages pon senanyer. marah sangat nie!!!

ahad nie ade kenduri arwah kot kat kampong. aku seyes dah semangat nak balek kampong. bukan senang nak balek. tyme2 kenduri nie jer lah pon dapat kumpul kat kampong. tapi bile last2 minit curti aku kene tarik sape tak hot kan. aku bukan bangla kene keje cam nak mampos cam tuh.

aku nie fikir sebab nak kumpul duit tok kenduri aku jer. nak bagi ringan beban mak abah aku. kalau aku tak fikir pasal tuh memang aku bagi resign letter laa nie jugak. kesah plak aku. aku tak hadap nak keje dengan manusia2 wayang cam tuh. semua hipokrik. belagak bagus buat keje bila bos besa datang. kalau tak, muke2 tuh aku tak nampak pon kat opis. tuihhh..

agak nyer sebab aku nie sabar sangat kot. tuh yang aku baru rasa aku nie dah kene buli. aku dipaksa keje khamis lepas pon sebab budak sarkastik tuh punyer hal. slumber binawe jer die tak masok keje. ale2 aku plax yang kene ganti tempat die. mangkok jamban!!

saba aku nie ade had. jangan sampai aku jadi gunung berapi. silap2 nanti ade yang sakit hati dengan aku plax. tyme tuh memang tak boleh di selamat kan lagi.

note : cepat tue jugak muke aku nie kalau lame2 keje kat situ. ya tuhan tolong lah bagi aku rezki dekat tempat lain cepat. aku dah tak sanggup dah nak hadapi benda2 yang karot macam nie. menyakitkan hati. menyesakkan hotak.. ohhh.. why lah??

No comments: