Saturday, December 17

suke keje petang jer ok

oollla.. (versi ceo nina)
taw tak. hari nie aku hepi sangat keje.
walaupon thumprint keluar 15minit lewat. 
tapi aku rasa tenang jer. alhamdulillah..
selalu aku tension jer sampai naik kedut2 kat muke nie dah aku rasa. huhu

maybe sebab keje petang kot.
aku hepi sangat dapat keje petang 
sebab....

1. boleh bangon pagi lewat. 
wee~~ tuh lah paling aku suke. orang lain liat nak bangon pagi tok pegi keje tapi aku.. bumm!! wat kuat lentang balek pas suboh.. aishh.. anak dagho tiang pagho (bak kato wan den) hehe~~

2. tak ramai orang kat ofis.
aku nie bukan lah tak boleh campor orang ke hape. tapi style aku, aku tak suke wat keje dalam opis yang ramai staff. bising!! aku suke wat report dalam keadaan tenang, aman damai sepoi2 bahasa. so, bile ramai staff kat dalam opis tuh tambah plax manager ya selalu emo semacam dua macam aku jadi serabot. serabot tengok dorang emosi. serabot tengok report. kesian kan?? so bile keje petang, tak ramai hamba allah dalam opis. so, dapat lah otak aku berfungsi dengan sempurna bile buat keje.. hehehe~~

3. tak banyak penat
fuhh.. team membe aku kate keje petang lah paling penat. so, bile aku dah keje hampir 4bulan nie. aku rasa keje pagi lah yang penat. lari sana. rushing sini.. perhh penat der.. kadang makan pon postpon tak pon jamak sarapan dengan makan tengahari.. huhu~~

so kesimpulannyer aku suke keje petang.

bos besa!! boleh saye keje petang jer tak sampai bebile.. hehe~~