Saturday, December 17

bile boleh dapat ek??

makk.. suke macam tuh.
suke patah kan semangat aku yang tengah membara2..
salah ker angah nak beli kate mak??
rasa gaji nie cukup kot. walaupon tengok macam sikit..huhu.. aishhh!!
mak gelak kan aku bile aku nekad nak ambik sebijik myvy 1.5 tuh.
aku siap tunjuk kan mak pepplet kete dengan muke ghairah,,
sekali kene gelak ann..
"keje baru 2hari setengah nanti2 jer lah beli" (sambil gelak2)


bedesupp menusuk jantong.
arkkkhh.. nak myvy sebijik.
tolong please!!
sape2 yang baek hati bagi lah aku myvy sebijik..
alah sebijik jer pon.
bukan aku mintak bmw 5series.. hohoho

note : aku bekenan habis myvy extreme 1.5 nie. kalo dapat kaler kuning tuh memang habis stylo lah aku rasa. bile boleh dapat ek?? hohoho..

3 comments:

zahrotussita said...

cis!!!... sebok jerrrr... aku pn dh aim dh yg tuh.. aishhhh...

naqib faiz said...

esok! ahahahha

simerah said...

aishh.. ko nie suke tiru aku taw.. mmg xleh tgk aku lebih sikit kan.. hahaha~~

paehh~~wahh ko nak bg aq sebijik ek?? hehehe