Thursday, March 17

aishh..masalah betol la..

satu, due, tiga.. arrhkkk!! ape nie?? ohh, jerawat *cam xde pape perasaan* then.. ape?? je-ra-wat?? jerawat batu lak tuh...cehh.. siot!!.siot!!.. 
adeh. bermaharajalela pulak jerawat ni membiak subur dengan sihatnye minggu nie. hello!! aku ada dinner kot minggu nie. nape la ko semangat sangat nak tumbuh nie?? 
aigooo!!! kot ye pon meronta2 nak kuo tunggu la pas aku habis dinnner nie. takde adap punyer jerawat.. huh!!


erkk.. geram2.. meh cini aku tengeh ko jerawat. aiyakkk!!
hah hambek ko. hambek ko..

*garu2 kepale*
sabar jer la dengan hati yang bengkak.
agak2 boley tak jerawat nie hilang dalam mase 2 hari nie??
ermm.. cam takde harapan jer...
takde harapan la nak jadi queen of da nite malam tuh *kuciwa*
dush3.. jangan berperasan perasan boley tak izz.. hahaa~~
cannot go kan?? ada hati tuhh nak jadi queen of da nite..
mimpi jer la ko izz..huhu~~

**********

tak tahu nak pakai baju ape. terigin senanyer nak pakai gaun malam yang lip-lap, lip-lap macam lampu yang orang pasang kat umah tyme raye pegi tuh pegi dinner. *cam jakun la pulok* hehe~~ 
tapi segan kot. yela aku nie simple jer. tak penah pakai baju havoc tahap kingkong nak pegi pesta. and tak penah ade pon baju2 ala2 diva2 meletop nieh. baju aku sume bese2. jean, t-shirt.. baju kurung *tuh pon baju kurung pegi kuliah* takkan la nak pegi dinner pakai camtuh kot. kalau pegi pasar malam logik la jugak...huhu~~

sadis tol sebagai seorang gadis. nie yang tetibe nak cari sugar daddy sowang. ley gak support beli baju2. *astagfirullah..*

wohaa!! kan best kalo dapat pakai camnie pg dinner. hikhik..
tapi kalau pakai kebaye ketat camnie pon syiok gak. nampak gadis melayu terakhir cikit an2.. hee~~
terigin nak lawo2 tyme dinner. tapi sumpah!! aku tak reti. nak2 bab mekap-memekapkan diri. memang fail. aku rase muke aku cam badit  badot sarkas kelas pertama jer kalo mekap nie.. huhu~~
malas nak pk pasal dinner. pakai jer la baju yang ape ade jer nanti. mekap pulok. ermm.. simple2 jer dah la.. tapi kang bile tengok ramai yang lawo2 hati aku gak yang frust tak cantik2 malam tuh.. *cantek ker aku??* huhu~~ takpe la izz jadi diri sendiri ok. tuh yang lebih baik dari berpura2 buat bende yang ko tak selesa nak buat. hurmm~~

woha!! tetibe nak cari baju ala cinderella nie pegi dinner. mane la tau jumpe ngan putera raja.  dapat jadi adik angkat die.. hahaha~~ sengal!!






No comments: