Tuesday, March 15

alahai mesin basoh

wohaa!! sangat2 bahagia jer rase bile 2minggu punyer baju berjaye masok mesin.. tahniah izz. satu pencapaian terbaek setakat ini.. *sengal* 

bukan aku malas nak basoh tapi keadaan yang tak mengizinkan. *ececehh*  cuace lately sedey2 jer. ley kate hari2 "nanges". aku pon jadi berat hati nak pegi basoh baju. *melankolik gile ayat* 

dah la tuh, mesin basoh banyak pulak yang rosak. jenuhh aku tunggu turn aku pulok nak gune basoh baju. 2,3 kali kot turun naik tangge cek mesin basoh kosong. tapi haram... sume tengah gune. takkan la aku nak bertafakur sebelah mesin basoh tuh an. ann...?? 

adoi, dari semalam kot buat keje bodoh tuh. ke hulu hilir cari mesin basoh. tapi baru tengahari tadi berjaye jumpe mesin basoh kosonh.. fuhh!! lega siot. mane tak nyer rimas tengok baldi dah "muntah" baju.. hoho~~

penat...
dengan hati yang bahagia, jerang air dan masak megi. yeahhh!!
tersangat2 lapo selepas bertungkus-lumus mencari mesin basoh. huhu~~
mate mengantok nie. lagi2 tengok rumate dah buat kuak lentang ateh katil..
hhuuwaahh. mahu tidur jugak. tapi wan (nenek aku) pesan, lepas makan jangan tido, nanti perot boncit.. erkk.. *garu2 kepale bile ingat pesan wan* =)

No comments: