Friday, March 25

my hepi family

muahh3.. nie kiss tok wan. sayang wan sangat2. 23 tahun membesar depan mate wan. kecik2 dolu2, wan la yang jage aku. jage makan minum, jage sume2. wan didik aku jadi orang yang sempurna, baik (baikkan aku?? hehe) berbudi bahasa, sopan santun, hormat orang tue (cececeehh. tak boleh belah, up diri sendiri lebih2 pulok) eeii.. tak malu betol.. lalalala~~

wan tak boleh dengar cucu die sakit. nak2 aku. (bajet cucu kesayangan wan la an2..) tadi baru jer ngadu kat wan sakit kepale. ngengade, sakit kepale sikit jer pon senannyer tapi die punyer manje tuh ngalahkan orang sakit nak bersalin kembar. hahaha~~ala, sajer nak memanje ngan wan bile balik umah. hehe.. bahagia jer rase bile wan panggil tadi, ingat nak suh wat ape2 ker upenyer die nak urut kepale aku dengan minyak unto die tuh.. hee~~ nyawan nyaman sungguh dapat dibelai2 camtuh. suke2.. temekasih wan.

wan baru jer masok tido pas aku layan die pulok. hehe.. urut2 kaki wan, usik2 wan sikit, then da la sembang2 and borak2 dengan die cikit. pasal mase depan. wan pesan cari orang keje gomen (goverment senanyer) (dah dapat pon wan. lalalala~~)  =) then pasangkan wan mesin oksigen die. kesian wan. takpe wan, angah boleh jadi nurse wan. (tyme nie la nak balas jase wan besarkan aku)

wan and her cucu2..
 ******
 mak da tergolek kat lantai. kesian keje kemas umah. kang kejot kompom tak bangon. so, bia kan la mak tergolek dulu. hilang ngantok nanti sure bagon then sambong kemas umah. paham sangat dah mak punyer peel. mak relex mak, tak payah kalut nak kemas umah sangat. lambat lagi mr.F nak datang masok pinang angah mak. dush3.. sengal labi2 ko da datang ea izz. aigoo..hahaha~~

******
dah pukol 11 setengah. abah tak balik keje lagi. abah tepon tadi. myb tak balik. banyak telepon kat kilang rosak. (abah aku pekerje telekom) kesian abah. abah orang len da sedap2 landing atas katil. tapi abah aku still kene keje. ermm..

******
along, ermm... dah tergolek jugak. maklumlah balik keje tadi kol7. then makan solat terus tengok tv. pegi jengok die kejap kat umah atas. skali da terbongkang depan tv. tv yang tengok die. cehh!! along aku nie sangat senang la kene virus seseme. kene hujan sikit jer pon da demam. manje sangat2.. tuh tido awal sebab tak sihat la tuh. eiii ketok pale baru tau..(gurau2)






No comments: