Wednesday, March 30

pergi!!.. pergi!!

hukhuk.. tenat da nie.da 2bijik ulser dalam mulut nie. 
uishh, suke suki sangat membiak dalam mulut aku nie.
pegi la men juh2. syuhh2..
kat dalam mulut mak bedah ker. mak su timah ker.
nie tak. kat aku jugak.
aigoo.. nak makan kot. lapo giler nie. 
mane tahan makan takde yang pedas2.. 
terbantot selere kot.. 
aishh!! mane nak canai cari bubur nie..adehh~~ 
nak makan.. lapo.. ='(
huhuhuhu~~
******
minggu lepas da la gusi bengkak. minggu ni ulser pulok.
mau mati kebulur gak aku nie nanti
(hekena, poyo jer. padahal slumber jer blasah megi kari 2,3 bungkus tyme sakit..dush3..)

2 comments:

d9saphire@blogspot.com said...

olla.. kak oii.. ulser eh.. minum air masak bebanyak.. please..

aksi berbahaye: tapi sgt cepat baek.. letak garam.. bagus giler taw.. cube try..ko makan tak tadih,, ok tak..kang gastrik kang

aku da dpt .. tapi tak ckp ink hitam jugak.. tapi aku try eh. thnx taw

simerah said...

huhu..garam.. ohh maaf, kang aku jerit sampai ma 1 dengo. cukup la letak madu, tuh pon da samapai meleleh air liur taham pedih.. oohh.. xsanggup den..

ok. da mslh pape bgtau k.. tq2..