Wednesday, March 9

rindu awak ketat2

rindu awak ketat-ketat..eeii..yarrkkzz..geli jer...hahaha~~ 
geli ker?? ...tett.. malu siot!! *blushing da nie* wink2!! 


bile rindu seseorang ape patot kite buat :
-tengok gambar2 dengan die tyme dolu2 *flashback la pulok*
-play balik video yang penah kite rakam dulu tyme dating ngan dia
-anto mms rindu kat die "miss u..miss u..miss u" banyakkk..banyak..banyak..sebanyak yang mungkin sampai tOpup habis.. *untuk buktikan rindu dia ketat2* haha~~
-cipta sajak rindu kat dia *tuh pon kalau kreatif* hee..

**************
di suatu hari penah dia tanya aku....

DIA : awak2, nape awak tak penah nak letak gambo2 kite kat blog awak, kat fb awak?? nape2? awak malu ea dengan kite? *nada sedey :( *

AKU : bukan kite malu nak letak gambo awak. tapi kite tak suke nak publish2 pakwe nie.

DIA : yeke, kite tau la kite tak hensem, kite tak segak,, *nada beliau seakan2 merajok*

termenung.. *sambil garu2 pipi* : "adehh camne nak explain nie"
AKU : ehh2 bukan camto awak. tak perlulah kite nak jaja gambo2 awak kat fb, kat blog..tak perlu. cukuplah kite sorang jer yang tengok gambo awak.. orang len nak tunjuk dorang punyer pkwe or mkwe tuh dorang punyer pasal. tapi tuh bukan cara kite awak.. bia la awak tak hensem, tak segak dimata mereka tapi cukuplah awak sempurna dimata kite * fuhh.. berjela2 aku punyer explaination jiwang tahap babun padang pasir*

DIA : nape awak tak penah tulis kat blog awak pasal kisah cinta kite dengan awak??

AKU : bukan takmo tulis awak, bialah kisah cinta kite dengan awak menjadi rahsia kite. tak perlulah nak bagitau 1 dunia. tak pe awak, cukup kite sowang jer tahu ok..

DIA : senyum

AKU : senyum



nie kalau dia bace mau kembang kempis hidong.. haha~~
mr.F rindu awak ketat2..hikhik.. :)

No comments: