Thursday, March 17

cite sadis aku hari nie.

uuaarghh..uuurghh.. pilu sungguh hati aku hari nie.. =(
dengan perasan excited kucing nak mengawan aku pon bukak pintu. bile bukak jer pintu bilek.. baring... (yeahh!! nikmat gile dapat landing ateh tilam nie an) sekali, selang bape saat aku rase basah jer katil aku. usha punyer usha (kire baiekk punyer usha la an) tengok katil aku basah kene air hujan pagi tadi... habis lenjun bantal buchuk aku, tilam ngn confeter. "terbaek la"..

padan muke!! tuh la punyer la excited nak pegi singapore mengalahkan kingkong baru lepas beranak sulong semalam sampai terlupe nak tutup tingkap bilek. hukhuk.. 

adehh. skung dok jemur bantal lagi kat bawah kipas nie. harap2 sebelum tido nie kering la. gg jer terselamat dari "banjir kilat" kat bilek aku pagi ta.. huhu~~

sadis sungguh!


        wooha!! nie die cik gg. penyeri katil and peneman tido.. suke2..hee~~                                                                                                      

cyg gg saye..hikhik~~ i luv u~~
gg yang gumok..hee~~

No comments: