Sunday, March 6

wanita sahaja ok!!

salam. tadi ade sowang membe sek menengah aku forward sumthin yang bergune jugak la kat fb aku, nak2 insan yang bergelar wanita. so aku pon nak share dengan korang jugak la. ARTIKLE NIE KHAS UNTUK WANITA JER OK!! so, kepada yang bukan wanita sila tinggalkan blog ini dengan segera.. haha~~

sila klik ~~DISINI~~

erkk...aku rase ade jugak orang laki bace nie.. hah!! jangan nak nyorok la.. tuh2 aku nampak da kaum adam bace artikle nie.. haha.. its ok!! actually kaum adam la lagi penting bace artikel nie sebab korang kan ketua keluarga, korang boleh bagitau isteri2 *bagi sape yang kawen lebih dari sowang*, anak perempuan or emak sal benda ni.. hehe..

~~orang pompuan sila take note ok... selamat membace~~
  
Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya : “Sesungguhnya amal yang mula-mula sekali dihisab pada hari kiamat ialah sembahyang (solat) seseorang, jika sembahyangnya diterima maka sesungguhnya beruntunglah dan berjayalah ia, dan jika sembahyangnya tidak diterima maka kecewa dan rugilah ia. Sekiranya terkurang dari sembahyang fardhunya sesuatu, Allah berfirman : “Periksalah, adakah hamba-Ku itu mempunyai sembahyang-sembahyang sunat untuk dicukupkan dengannya apa yang terkurang dari sembahyang fardunya”? Demikianlah keadaan amal-amalnya yang lain”. (Riwayat At-Tarmizi)





No comments: